Eşim vajinami tüylerimi almamı istemiyor çocuk şeyi gibi görünüyor sanki alınca diyor bu normal mi?

Eşimle 3 aydır evliyiz ben hep agdaya giderim ve ilk 2 ay ben de tek tüy olmadan seks yaptik ama 2 ay geçince eşim bana vajina tüylerimi artık 2 -3 haftada bir al uzasin biraz dedi neden deyince hiç tüy falan olmayınca çocuk şeyi gibi görünüyor odaklanamiyorum diyor ne yapmalıyım tiksinmez mi tüy olunca bu durum normal mi ya?
Eşim vajinami tüylerimi almamı istemiyor çocuk şeyi gibi görünüyor sanki alınca diyor bu normal mi?
Cevapla