Yüzüm p*rno yıldızlarına benziyor sizce kötü bir şey mi?

İyi aile çocuğu, efendi bir erkek bana bakar mı? Ben iyi bir kızım, mini falan giyinmem erkekli kızlı ortamlara girmem. Ama niye bilmiyorum yüzüm aynı o yıldızlar gibi. Bunu ben değil çok yakın bir arkadaşım da söyledi. Kaşlarım kalkık. bakışlarım yarım gibi. sanırım o yuzden. Onlara benzemek kötü birşey mi ve efendi normal bir erkek bana bakar mı. Ben hep öyle biri ile evlenmek istedim ama dışarıdan bakınca farklı duruyorum ya
Yüzüm p*rno yıldızlarına benziyor sizce kötü bir şey mi?
Cevapla