Kızlar, Kendiniz için "Acaba ben sapık mıyım?" diye düşündüren bir fanteziniz var mı?

Arkadaşlar merhaba,

Hepimizin aykırı sayılabilecek uçlarda fantezilerimiz vardır. Peki bu uç fantezilerin de ötesinde kendi kendinize "acaba ben sapık mıyım?" diye sorgulatan fantezileriniz var mı?

Bunun için bir psikolojik desteğe ihtiyaç duyduğunuzu düşündünüz mü, yoksa zaman içinde kendi kendinizi mi motive ediyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
@_Comely_ bu soruya cevap verir misin lütfen?
Kızlar, Kendiniz için "Acaba ben sapık mıyım?" diye düşündüren bir fanteziniz var mı?
Cevapla