2 yıl ônce eşimi kaybettim, duyduğum istek yüzünden kendimden utanıyorum kendimi ona karşı suçlu hissediyorum?

25 yaşındayım severek evlendiğim eşimi 2 yıl önce trafik kazasında vefat etti. Yeni yeni kendimi toparlamaya başladım o travmadan sonra psikolojik destek gôrdüm hala antidepresan kullanıyorum. Ama çevremde kimseye sôyleyemediğim bir sorun var ki içimi bir şekilde dökme ihtiyacı hissettiğim için yazmsk istedim. Evlilik veya başka biriyle yeni bir iliski asla ama asla istemiyordum aklımın ucundan dahi geçmiyordu ama cinsel anlamda çok zor benim için. İstekli oldugumda kendi kendimi tatmin ediyorum ama bir noktadan sonra yetmiyor. Bu yüzden kendime uzunca bir sure itiraf edemesem de sonunda biriyle ilişki yasamak istediğimi kabullendim ama bu yüzden vicdan azabı çekiyorum sanki ölen eşime bu düşüncem bile ihanet gibi geliyor bunu ona yapamazmisim gibi büyük bir çıkmazın çelişkinin içindeyim bana bir yol yordam gösterin akil verin kimseye anlatamiyorum zaten muhafazakar bir cevrem var?
2 yıl ônce eşimi kaybettim, duyduğum istek yüzünden kendimden utanıyorum kendimi ona karşı suçlu hissediyorum?
Cevapla