
❤️🌹👑🌹❤️ #VvEeNnÜüSsS ❤️🌹👑🌹❤️
🔥❣️🔥 #Cinselyaşam 🔥❣️🔥

❤️🌹👑🌹❤️ #VvEeNnÜüSsS ❤️🌹👑🌹❤️
🔥❣️🔥 #Cinselyaşam 🔥❣️🔥
Eğer benim hayatımda biri varsa bunun olmasına izin vermem.
Eğer karşımdaki kişi Medeni durumu gereği yasaksa bu sefer de ben bu duruma izin vermem.
Cevap
22Cevap
karaktersiz değilim öyle biriyle işim olmaz. çekim de duymam.
Yaşamadığı şeyler için keskin cümleler kuranları cehaletlerine vermek gerek.
Adem'in bile hata yaptığı düşünülünce.
Karşılık vereceğimi sanmıyorum. Başıma geldi. konuşarak halledebildik.
Senelerdir böyle bir şey hissetmediği için bir şey diyemiyorum
Ben çekildiysem vardır bir şey, yasak değildir o 😂
Yasak birine çekim hissetmem.. öyle bir bakış açım olmaz :))
Karşılaşmamak için aynı ortamlarda bulunmaktan elimden geldiğince kaçınırdım
Yasak birisine çekim hisseden ultrasona girip karakterini kontrol ettirsin
Zaten yasak olmazsa çekim hissetmem jsjsjsjs
Sorma sorma oralara girme
İşim olmaz ahlaksızlıkla.
Çömelip gitmesini beklerim
Öyle bir şey mümkün değil
Yasak dediğin ne
Kaçardım
Kim yasak bana bea
hissetmem
İnsanlık eder olmamalıyı oldurmam
Elimden geldiğince uzak durmaya çalışırdım
İrade meselesi bu ya
Durum kötü oldu
Hiç bişey yapmam..
Mesela kime
Evet evliydi
Hissetmedim gerek de yok aksiyona
Kendimi keserim
Bi sey yapmazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?