Güncellemeler
2 ay
ben anladım kendime yediremediğim için ezikçe geldiği için ama insandır bu sonuçta sırf bedenim yüzünde kimseye açmadım. Arzularımın esiri olmadım. Kimse ile sırf o istedi diye sanal seks yapmadım. Ama buna rağmen sokakta yuzune bakmayacağım insanlara kendimle tatmin ettirrmem en büyük günahım bunu da yapmazsam üzerimden kalkar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Yaptıgından ders aldıysan iş bitmiştir, utanmalık bir durum yok
Rabbim biliyor yemin ederim kaç kere dua ettim ezik insanlar gibi olmayım diye
Tamam fazla takmaman lazım, hayatına bak
Utanılacak bir şey yok ki, senin kat kat fazlasını yapmışımdır. O an olan o anda kalır.
ben erkeklere tahammül edemıyorum ve sinir oluyorum ona kendimi açınca
Yanlış erkeklere denk gelmişsin. Seni güvende hissettirecek birisi ile yapman mantıklı olur. En nihayetinde insanız hepimiz. birtakım ihtiyaçlarımızın olması çok normal
Bunu tatmin etmek içinde böyle şeyler yapıyoruz ister istemez ama kendini kötü hissetmen gereksiz. Çünkü sadece mastı biraz keyifli bir hale getirmek için yaptığın ufak çaplı bir eylem. Korkmana veya endişe etmene gerek yok
ezikçe geliyor ben sapyoseksülim normalde bu harektler saçma geliyor
Ezikçe değil merak etme
Sapyosexuel hmm dikkatimi çekti
ben yaptim utanmiyorum neden utanayim o cocuk utanmis midir sanki asla
evet ama ben gunaha girdim diye iğrenmiyorum ki yolda hayır diyecem tipleri tatmin ettiğim ettiğim için
haa o kotu olmus
utanılacak bisey degil sesli olunca felan gercek gibi bakire kızlar için bence daha iyi
Çoğu insan yapıyor bu dediklerini. Bir daha yapmıcam de kendine söz ver. Her insan hata yapabilir
evet ama tövbe edip tekrar tekrar hata yapmak da canım geliyor
Ne güzel sen bırakabilmişsin. Ben artık pişmanlık hissedemeyecek kadar kötüleştim.
Hayırlısı bakalım. Belki böyle kendini daha rahat hissedersin
Bide gerçeğini yapsan sen kim bilir ne hissedersin çocukça
nasıl yaptın görüntülü filan mı
saçma ihtiyaç gidermişin
Anal mi yaptın
Kafanı bu kadar yorarsan sıkıntı unutamassin
Hayatında biri yokken yaptıysan normaldir
Aslında unut bunu
Zamanla unutursun
Miletin canını yaktın olmadı
Yapma bida
Unutup yapmayarak