Neden kendimden yaşça büyük erkeklere ve 30+ erkeklerle sevişmeye daha çok çekiliyorum?

Şu an totalde 3-4’ten fazla 30+ yaşında konuştuğum erkekler var hepsi de çok hoşuma gidiyor kendimi daha da bir yetişkin hissediyorum mutlu oluyorum baba sevgisi görmüyorum da demiyorum ama çok hoşuma gidiyor yaşıtlarımın derdi içki sigara gezme tozma fakat benden yaşça büyük birinin evine gittiğimde farklı aktiviteler yapmak baş başa olmak sevişmek hoşuma gidiyor neden böyleyiz biz kızlar bilmiyorum çevremde de var eşsşeşwleşsşee

Neden kendimden yaşça büyük erkeklere ve 30+ erkeklerle sevişmeye daha çok çekiliyorum?
Cevapla