3 günlük flörtüm ‘yükseldim’ dediği için konuşmayı kestim. Sizce abartmış mıyım?

Sürekli bana bana çok iyi geliyorsun senden çok hoşlanıyorum gibi büyük laflar ediyor Dün de bir anda yükseldim dedi. Ben de açıkçası çok rahatsız oldum ve bana karşı hiç saygın yok mu neden böyle şeyleri paylaşıyorsun dedim. Amacının bir beklenti olduğunu demedi ama bunu söylemesi bile beni rahatsız etti sizce bu durumda konuşmayı kesmem doğru mu yoksa abartmış mıyım
3 günlük flörtüm ‘yükseldim’ dediği için konuşmayı kestim. Sizce abartmış mıyım?
Cevapla