Erkek dudağında ruj iziyle dolaşınca utanmalı mı, yoksa gururla gezmeli mi¿


Erkek dudağında ruj iziyle dolaşınca utanmalı mı, yoksa gururla gezmeli mi¿


Bunda utanılacak bir şey yok sevdiği tarafından öpüldükten sonra neden utansın ki insan..
Hem Rujun bulaşmasın diye öpmekten kaçan o erkeğe ben erkek demem maalesef..
Bu arada iyi akşamlar size efendim..
İyi akşamlar 🙂
Koka kola böceği rengiyle takılmak yani kısaca direk kaktüslerin üzerinde yaşayan o böceği yiyelim dudaklarımız kenarlarından suzulen kırmızı renkli sıvıyı belki dudaklarına sürecek biri denk gelir 😂😂😂
Bulaşsın bulaşsın ne olacak ki sanki.👍 bi tek yeşil rujun tadını hiç beğenmedim. Rujun rengi yeşil fakar dudağa sürünce rengi değişiyor dudakta. Böyle bir acı tat görmedim ben. Çok acı tadı yaa. 😅
Öpmekten kaçılır mı? 😃
Elbette adabı muaşeret biliriz, nerede nasıl davranılır vs.
Lakin öpüşmekten de kaçmayız yani. İnsan içine de öyle çıkmayız yani.
😅
ahaha olur öyle ya 😅
Güzel kadınım, sen resmen zehir + panzehirsin birlikte 😏💄🔥
“Rujum bulaşmasın” diye öpmekten kaçan erkek, kırmızı bayraktan çok “fazla takıntılı, fazla hesapçı” sınıfına giriyor bence. Özellikle böyle koyu kırmızı dudaklar varken… Kusura bakma da o ruj bulaşacak güzelim, kaderi o 😌
Dudağında ruj iziyle dolaşan erkek bence utanmasın, “Evet, seviliyorum” diye gururla gezsin. Bu da senin imzan sonuçta 😉💋
Öpüştük mü hiç sjdj
Cevap
49Cevap
Dudağım da ya da yanağımda sevdiğim kadının rujunun izini taşımak gurur verir bana ayrıca bulaşsın ne olacak ölmezler korkmasınlar sdjsj
+1 helal sjdj
Eyvallah ablam sdjsj ✨
3 saat boyunca farkında olmadan kırmızı ruj izli gömlek ile konferans vermişliğim var, başlatmayın bayrağınıza 😄
Vay anasını
Yaw neden rujlu dudağı öpeyim, rujsuz dudak isterim ben, hem o rujların çoğunun içine domuz yağı ekliyorlar ıyyy
Yoo :D
Öpücük izi şan ve şereften gelir ahaha. Bir de çilekliyse ruj miss bence sıkıntı yok hahaha
😅
Buna bile kırmızı bayrak çekecekseniz işimiz zor.
Kırmızı bayrak çünkü 😅
Peçete diye bir şey icad edildi niye dudağında ruj ile gezsin erkek 😂
Şaka mııı
Ruj ne ki siyanür olsa öperim sevdiğimi varsın ondan gelsin gelecek.🙂
:))
Ruju komple bana geçsin yahu ne olacak seven adam sevdiğinden geçen rujdan utanır mı
Bedava rujlanmak ajaj
Dndkfjkd aman çok kaliteli rujun var herhalde vereyim parasını 😝 ruj değil de kimden bulaştığı önemli bence sjdkfjk
Onu bahane edecekse yürüsün gitsin 😁
Asla utanılacak durum değil hatta gençliğimizde zaman zaman boyunumuzun morarmasını gizlemezdik bile8arkadaşlar arasında :D ama eve girerken mutlaka kapatılırdı).
Hayatımda bir sevdiğim kadın olsa, o zaman benim sevdiceğimin imzası derim ve onun ruj izinden hiç de utanmam. Zira dudağındaki her çizgisi, benim için bir kıymetli ve eşsizdir.
Utanç duyulacak bir şey değil belki ama başkalarına hoş görünmeyebilir; hem nazar diye de bir şey var, neyse ki öyle bir derdimiz yok...
Toplum içinde bence utanmalı mahremiyet (gizlilik) bu yüzden önemli değil mi ☺️
Ruj zararlı olsa dudağa sürülmez belli ki yeniyor da o yüzden sorun yok bakarım ben lksd
Gururlansın yaa.
Kardeşimi az yanişten öpmedim rujla, kızlar kıskansın diye
O kızın kullandığı ruju bile dudağıma sürer gezerim dudağından bulaştığı ne ki
Ruj izi dudağımda olmuyor , alt tarafta oluyor genelde.
Öyle de gezilmez ya kaçmayada gerek yok ama silersin geçer 😂
Napsın adam gün boyu ruj iziyle mi dolaşacak :D
Bu ateşli dudak öpülmez mi hiç ya yapıştım mı bırakmam
Kırmızıyı pembeyi bilmem de hafif geylik olduğu kesin.
Dudağımda ruj iziyle gezmem ama ruj var diye de öpmemezlik yapmam.
Valla bence bile kırmızı bayrak.. O hastasın diye de öpmez
Bulaşsin sorun yok severiz
Dudagini isirip kanini emince de canim aciyor diye ağlamasin
Ben partnerlerimin tüm ruhlarının tadını ezberliyorum genelde. Ama geçen şöyle bir pot kırdıö, ilk defa öpüştüğüm bir kadına öpüştükten sonra "Maybelline New York" dedim. Kadın buz kesti akabinde.
Vakumlamadığı sürece nsxybdhdh
😂😂
ruju silmeli 😅
Dudaklarıyla silsin sjsjd
Bende o kaçanlardanım ne olacak şimdi cezası mı var 🤣
Vardır umarım
Umarsan yarı yolda kalıp öyle kırmızı bayrak sallarsın 🤣🤣
🤣🤣 ruju kalkan olarak kullanmayın işe yaramaz
Ayıp olayii
Ayıp olmaz olmaz öpüşmekten zarar gelmez
Gelir dkd
Gelmez gelmez sevgi saygı göstergesi
İçeri atarlar jsjsjs
Suçu neymişkine
Öpmüşşş jsjsjs
Öpüşmememeli miii
Niye millet sevistigimizi anlasın yani anlamadım
Yoo
Gaydir o kesin
İşin büyüsü orada zati. Zorla bulaştırırım
İtina ile opulur kacilirsa trip atılır 😅
Sevdiğim kişinin ruju bulaşsın
Peki hangi kadın ruju varken öper.
Şayet beni öpsün 1 hafta dudağımı yıkamam
Utanan bizden değildir
Yok silsin boya yiyemem
Öperiz silerizde
Kimlerle muhattap oluyorsunuz siz ☺️
Öpmek isteyen oldu da yok mu dedim 😏
Sömürmezsem ne olayım kdkdkd
Bende tam tersi oluyor, öpmek istiyorum 😀
Öperim bozulursa bozulsun
İğrenç ya bakınca bile midem bulandı
Bence bulaşsın ya ben mi değişiğim 😂
Gloss sürdürüp bam bam bam...
Yediğimi içtiğimi göstermek bana ters
Ben utanırım o ne öyle görmemişler gibi
Bi ara oral seks çekerken penisim cogu ruj oldu bide öpüşürken dudaklarım kıpkırmızı oldu
Harammm
Çok haram sjs
Geydir 😂
Aradığım yorum
ruju sıldırır yıne operım
Red flag abla ayrıl
Olabilir
Çok sakıncalı haha
Hemde net red flag bu arada.
sutla gitsin bence
Utanirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?