14 Şubat'ta seks yapmak istiyorum. Eski sevgililerime mi yazmalıyım?

14 Şubat yaklaşıyor ama sevgilim yok ben sevgilimin olmasini ve onunla doya doya seks yapmak istiyorum dışarlara çıkıp gezmek tozmak istiyorum sizce niye olmuyor eski sevgililerime de yazmak istemem açıkçası eski sonuçta ve 19 yaşındayım istekli bir donemdeyim

14 Şubat'ta seks yapmak istiyorum. Eski sevgililerime mi yazmalıyım?
Cevapla