İlişkilerde ve evliliklerde neden kadınların istekleri ön planda oluyor?

Erkeklerin istek ve beklentileri, ihtiyaçları daha az önemsenip hep kadın merkezli ilerliyor. Kadınların istekleri ihtiyaçları gerek maddi gerek manevi... neden? Erkeklerin ihtiyaç ve isteklerinin olabileceği niye düşünülmüyor... Tabi bazıları sadece cinsellik istediğimizi sanıyor da öyle değil.

İlişkilerde ve evliliklerde neden kadınların istekleri ön planda oluyor?
Cevapla