Flörtümü sevişmek için bana çağırdım, "çok uzak, gelemem" dedi. Ben de engel attım nasıl. Haksız mıyım?

İyi yapmış mıyım
Güncellemeler
5 ay
Ben İstanbul'da oturuyorum flörtüm İzmirde ben şimdi çağırdım çok uzak nasıl geleyim dedi sinirlendim engelledim
Flörtümü sevişmek için bana çağırdım, "çok uzak, gelemem" dedi. Ben de engel attım nasıl. Haksız mıyım?
Cevapla