Selam canlar,
İsteksiz bir partner ile ilişkinizi sürdürebilir misiniz?

Selam canlar,
İsteksiz bir partner ile ilişkinizi sürdürebilir misiniz?

Her zaman söylüyorum ilişkide denklik DENGE olmalı kesinlikle. Bir taraf istekli bir taraf isteksizse yürümezzzzz bir taraf çok çalışkan bir taraf çok tembelse yürümezzzz zıtlık uyumu diye bişey yok. Tamamlamak başka şey...
İlk başta dayana bileceğini zannedersin... Bir süre sonra kendini amerikan filmlerindeki romantik öpüşme sahnelerini iç geçirerek hasretle seyrederken bulursun... Ben yaşayan biri olarak söğliğim çok zor... Hani vardır ya insan sevdiğine sabreder sevemediğine tahammül eder diye... İşte sabır taşı yapıyor insanı... Sevgilin varken sevgilin yokmuş gibi oluyor...
İlişki iki kişinin de isteğiyle yürür. Bir taraf sürekli çabalayıp diğeri isteksiz kaldığında bu artık ilişki olmaktan çıkar, tek taraflı bir bekleyişe dönüşür. Kısa süre idare edilebilir ama uzun vadede yorar, özgüveni zedeler ve sevgi bile yük gibi hissettirmeye başlar
Sevgi bile tek taraflı yorarken, arzuların denk olmayan bir partner tüketir. Bu biraz şey gibi.. çok açsın diye sevmediğin bir yemeği yiyerek doymak:))
Evet, karnın doluyor sanırsın ama ruhun aç kalır. O yüzden denk olmayan hiçbir şey uzun süre kalıcı olmuyor. 😇
Tam anlamıyla uyumu bulmakta çok zor be kadın. :)
Gerçekten öyle, tam anlamıyla uyumu bulmak çok zor… İnsan birini sevmek, onun yanında kendini tamamen rahat hissetmek istiyor ama işin içine karakterler, hayat görüşleri, alışkanlıklar girince her şey karmaşıklaşıyor. Belki de uyum dediğimiz şey, sadece iki insanın birbirine tamamen benzeyip aynı frekansta olması değil; birbirini anladığı, eksiklerini tamamladığı ve birlikte büyüyebildiği bir dengeyi yakalamak. Bu yüzden sabırlı olmak, doğru kişiyi beklemek ve bazen de yol boyunca öğrenilenleri deneyimlemek gerekiyor. Uyum öyle bir şey ki, bazen yıllar sürüyor bulması, bazen bir anda karşına çıkıyor; ama değdiğinde, her çabaya değer.
O mükemmeli yakalamak mümkün gelmiyor. Kaliteli yalnızlıktan devam sanırım.
Haklısın, bazen mükemmeli bulmak zor olabiliyor ama kaliteli yalnızlık da kendini tanımak ve güçlenmek için harika bir fırsat. Belki de zamanla güzel sürprizler gelir, kim bilir?
Bilemiyorum orasını:) düşünmüyorum.
Tabii, tercih meselesi. Ben sadece bakış açımı paylaşmıştım. İyi geceler
Düşünmüyorum derken akışına bıraktım. Bi ara bakarız anlamındaydı:D iyi geceler
Bir yere kadar ittirerek sürdürülebilir, ama daha fazla gitmez gitsede fiziksel ve ruhsal yalnızlık hissi yaşatır çünkü cinsellik ilişkinin temelidir o temel olmazsa , bireyler duygusal bağ kuramaýıp birbirinden zamanla uzaklaşırlar
Teşekkür ederim 🙏🌸
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸
Cevap
18Cevap
Seven insanın karşısındakine her daim bir tutku ve şehveti olur isteksiz ilişki istemediğimiz ilişkidir..
İsteksiz biriyle sohbetin bile tadı olmaz gadası
Eyvallah
Ben sürdürürüm evet. yanında olurum neden isteksiz olduğunu çözmeyi deneriz. çözemiyorsak da bırakmam sevdiğim kadını zaten.
Olur da… sen konuşursun, o “hı hı” der. Bir yerden sonra ilişki değil, sen monolog yapıyorsun. Heves yoksa aşk olmuyor, ben çağırmadım ki bu yorgunluğu. Yanisi, biri isteksizse bu iş tek kişilik stand-up ashdshs
Türkiyeyi bilmem ama bizim burada samanlıkta iğne aramak gibi hdfjdk
😄🤷♀️🌸
Zor oluyor sürdürülüyor ama zamanla artık kendin bir şeyler yapmaya başlıyorsun. Uğraşmak istemiyorsun karşı tarafla
İlşki için ila ki istek cinsellik şart mı 🤣
Yok ya kim demiş ben şimdiye kadar hiçbir ilişkimde cinsellik yaşamadım. Başkası eksik kalacak diye kendimi kullandırmam sktrsn gitsin 🤣
Senin seçimin bir şey diyemem ben eşim olmayan kişiyle yaşamam 😂
Teşekkürler 😂
İsteksiz değildir doğru düzgün sevişmeyi bilmiyordur öğretende olmamıştır
f*ck vardı benim kız telefonda istekli teke ama sekse gelince yok yani efekt yok kız da. Kız zorla veriyor gibi. Muhabbeti kesmeye çalıştım geldi sürekli. Okul bitince gitti zaten.
İsteksiz kadın milyonda bir çıkar , onun dışında isteği uyandırılamayan kadın vardır.
İsteyeni buluruz
Önemli olan benim yanımda olması
Helal olsun
İsteksiz biri benim de istediğimi kaçırır
aman benden uzak dursun
Karşılıklı maç olmalı
her şey cinsellik olarak bakma Mak lazım.
Her şey cinsellik değildir. Çözümünü ararız.
Olmaz ya zorla güzellik mi olur
Sürdürülmez ki
Evlilik içinde hayır
Sürdürüyoruz
sanmam
Mümkün değil
Kim yürütür yahu bir yere kadar
Olmaz ya
Olmaz
İstemem
Hayır sürdürülmez
asla olmaz
Ay hayır ya asla
Seviyorsam evet.
Nasıl sürsün
Yok no
Sürdürülmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?