Sevgiliyle telefonda seks konuşmak ilişkiye zarar verir mi yoksa iyi mi gelir?

Nerdeyse 3 senedir beraberiz, aramızda çok çekim var ama canlı olarak bir şey yaşamadık. Ben evlenmeden önce bir şey yaşanmasını istemiyorum diye. Ama böyle sanki cinsellik olmayınca da içimizdeki o enerji agresifliğe dönüyor hırçınlaşıyoruz. İlk sene sexting oluyordu. Ama sonradan ciddi düşünmeye başlayınca bi çekindik bu konularda konuşmaya. O evlenmeden bri şey istemediğim için adım atmıyordu rahatsız etmemek için. Ama nebleym.

Kısaca soruma gelirsek, sevgilimle telefonda seks konuşması yapmak iyi mi olur kötü mü?

Sevgiliyle telefonda seks konuşmak ilişkiye zarar verir mi yoksa iyi mi gelir?
Cevapla