Sevgilim beni manipüle ediyor. Benim de ihtiyaçlarım var o zaman neden sevgiliyiz diyor. Ne yapmalıyım?

Ben başta belirttim zaten evlenmeden olmaz diye. Bu aralar çok üstüme geliyor ama, benimde ihtiyaçlarım var seninle yapmicam da kiminle yapıcam diyo. eskorta mı gideyim.. Zaten evlenecez diyor. Niye bu kadar abartiyorsun. Benden öncede cinsellik hep hayatında vardı zaten alışık aslında. Ama ben hiç ilişki yasamadim evlenmeden de yapamam. O ada eger boyleysen bana guvenmiyorsan ayrilalim diyor. Napmam lazım nasıl davraniyim yardım edin çok zor durumdayım teslimde olmak istemem açıkcası😔
Güncellemeler
6 ay
Evet ayrılmayı düşünüyorum
Güncellemeler
6 ay
Yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim biraz olsa kendimi iyi hissettim
Sevgilim beni manipüle ediyor. Benim de ihtiyaçlarım var o zaman neden sevgiliyiz diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla