Aşırı ten uyumumun olduğu biri vardı onu tekrar arzuluyorum aramalı mıyım?

Buna yüz vermiyordum flan en son bunda bişeye sinirlendim buna ağzıma geleni saydım sonra bu bi kaç defa iş yerime falan geldi ben bunu yine tersledim şimdide geceleri onu arzuluyorum ne yapsam aramızda aşırı iyi bi ten uyumu vardı ona aşık değilim

Aşırı ten uyumumun olduğu biri vardı onu tekrar arzuluyorum aramalı mıyım?
Cevapla