
Kız sevdiğin olur bakarsın, hatta onun da rızası varsa görüntülü ararsın, çünkü o senin, sende onunsun yani bunlar normal şeyler ama flört ettiği veya yeni tanıştığı birine, insan neden “bakim sana” yazar. Hoşuna gidebilir ama o cümle sevdiğinden gelmediği sürece, karşıdaki için aşırı rahatsız edici bir durum ve bence hiçbir kadın bu cümleden hoşlanmıyor.
Konuştuğum bir eleman vardı üzgündüm, mental olarak kötüydüm, iyi değilim demiştim, lavuk “bakim sana” mesajı atmıştı, sonradan ağlıyor musun falan diye sormuştu, ki öyleydi. Onu bile bile ısrar etmişti, salya sümük ağladığım halimin neyine bakcan yani?
Bu arada cidden normal fotoğrafa bile azan varmış, başka bir lavuk itiraf etmişti, onu nasıl beceriyorsunuz beyler?
Kızlar bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer