“Anlık atsana” veya “bakim sana” diyen erkeklerin amacı nedir?

Bir erkeğin en güzel çeyizi de kimseye “bakim sana” dememiş olmasıdır…
Bir erkeğin en güzel çeyizi de kimseye “bakim sana” dememiş olmasıdır…

Kız sevdiğin olur bakarsın, hatta onun da rızası varsa görüntülü ararsın, çünkü o senin, sende onunsun yani bunlar normal şeyler ama flört ettiği veya yeni tanıştığı birine, insan neden “bakim sana” yazar. Hoşuna gidebilir ama o cümle sevdiğinden gelmediği sürece, karşıdaki için aşırı rahatsız edici bir durum ve bence hiçbir kadın bu cümleden hoşlanmıyor.

Konuştuğum bir eleman vardı üzgündüm, mental olarak kötüydüm, iyi değilim demiştim, lavuk “bakim sana” mesajı atmıştı, sonradan ağlıyor musun falan diye sormuştu, ki öyleydi. Onu bile bile ısrar etmişti, salya sümük ağladığım halimin neyine bakcan yani?

Bu arada cidden normal fotoğrafa bile azan varmış, başka bir lavuk itiraf etmişti, onu nasıl beceriyorsunuz beyler?

Kızlar bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir?

“Anlık atsana” veya “bakim sana” diyen erkeklerin amacı nedir?
Cevapla