Fiziğim yok dümdüz çıta gibiyim. Evlenmesem daha mı iyi?

Ne meme var ne kalça. Evliliğin de %80'i cinsellik olduğu için evlenmeme düşüncem belki arzu olmadığı için saygı da kalmaz küçük görür kavga etmek uğraşmak istemiyorum kimseyle

Fiziğim yok dümdüz çıta gibiyim. Evlenmesem daha mı iyi?
Cevapla