Güncellemeler
6 ay
Mesala duygu yok sevişmek ihtiyacınız var kıza bunun için yaklaşıyorsunuz aşık oluyorsunuz yaşadınız mı bunu. yoksa baştan olmayan duygu olmaz mı hiç
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
Olur kanka hem de sık olur
başta sadece arzu diye yaklaşır
ama enerjin tutarsa duygu açılır
erkek yakınlığı yaşarken hızla bağlanır
kimya güçlü olunca niyet kendiliğinden değişir 😉
Sevişme gerçekleşiyor mu? Ve kızın bize ilgisi var mı?
Kızın ilgisi var sevişme yok sen sadece o niyetle gidiyorsun ama
Genelde beğenmedikleri sevgili olmak istemedikleri kızlara sadece Cinsellik için yaklaşırlar.
Sonradan aşık olunur mu
Hayır ama. ornekleri cok
Evet oldum berbat bı durum
Olmadim amasyada
Hayır
O nasıl şey öyle
Evet oldu
FB ilişkisi mi
O niyetle yaklaşıyor kıza ama kızın haberi yok
Sen o musun
Hayır
Evet FB me olmuştum
Evett
yok olmadım