Nasıl bir erkek/kadın istediğinize dair kriter belirtiyor musunuz?

Ben bu konuda bir şey yazıp çizmiyorum pek. Millette öyle bir aşağılık kompleksi var ki ereksiyon olabilen adam istiyorum desem illaki birileri çıkıp "kadınlar o.. pudur şeyi kalkmazsa bir erkekle evlenmezler" diye linç ederler kesin hahahahahh

Nasıl bir erkek/kadın istediğinize dair kriter belirtiyor musunuz?
Cevapla