Erkek arkadaşımla henüz çok yeniyiz, çok fazla temas ediyor normal mi?

Eski sınıf arkadaşıyız yani senelerdir tanıyorum ama henüz 1 aydır birlikteyiz. Bakire olduğumu söyledim saygı duyduğunu söyledi. Yaş itibarıyla da zaten çok uzun süre bekar kalmayı planlamadığını, 1 yılın birbirinizi tanımak için yeterli olduğunu düşündüğünü söylüyor. Ama fiziksel olarak çok temas ediyor ya. Hani rahatsızlık duymuyorum hatta aşırı çekşm hissediyorum ve bu yüzden de durduramıyorum ama bu böyle gider mi ve normal mi?

Erkek arkadaşımla henüz çok yeniyiz, çok fazla temas ediyor normal mi?
Cevapla