O şeyi asla kullanmadım. Kurtlar vadisinde bir sahne vardı adam diyor ki gaz maskesiyle gül koklamam ben. İki kere hastalık kaptım koruyucu kullanmadım diye. Tedavi masrafları baya çıktı ama yine de kullanmam abi o ne ya öyle. Gerçekten zevksizler
Tedavi masraflarını karşı tarafa yükletebilirdin, tehlikeli bir hastalık taşıyan biri bunj partnere bildirmek zprındu. İşin cezai boyutu var bilgin olduğu halde ilişkiye girdiysen partnerin sorumluluğu yok. Prezervatif kullansan bile karşı taraf bunu söylemek zorundaydı.
Normalde kimsenin yorumuna bulaşmak adetim degilidir. Ama konuşmadan edemedim evli bir kadın ile seks yapacak ladar düştü isen umarım ömür boyu hastalıklı olursun bu 1. Si bi 2. Si sen hayatında seks bile yaptı isen ben hiç nir şey bilmşyorum fanteziniz bile ahlaksızlık
Cinselliğe açık ve hazır ne demek ben anlamadım. Bi kadın veya bi erkek zaten doğası gereği hep böyle değil mi? Prezervatif taşıyorsa partneriyle eşiyle veya herhangi yakınlaşma yaşadığı birisiyle korunmadan birlikte olma riskine karşı taşıyabilir gayet doğal
O şeyi asla kullanmadım. Kurtlar vadisinde bir sahne vardı adam diyor ki gaz maskesiyle gül koklamam ben. İki kere hastalık kaptım koruyucu kullanmadım diye. Tedavi masrafları baya çıktı ama yine de kullanmam abi o ne ya öyle. Gerçekten zevksizler
bakınız benim sorumda da bana yazdınız durdunuz ama bir süre sonra sıkıcı oluyor bu, rica ediyorum Tamam görüyorum tebrik ediyorum cinsel yaşam fenomensiniz ama bu her soruda bilgilisiniz anlamına mı geliyor?
Hanımefendi ben size özelden yazmadım yorumuma cevap verilirse bende buna cevap veririm eğer rahatsız oluyorsanız şikayet edebilirsiniz beta engelleyebilirsiniz iyi geceler
bu benim vereceğim karar ama bir kendinize yani sorunuzda davranışlarınıza bakmanız gerektiği kanatindeyim neden biliyormusunuz? hiç bir erkek yorumunun altında yazınız yok!!! Ama kadın üyelerin yorumlarının altında yok cinsel yaşam fenomeniyim yok o yok bu lütfen bunlara biraz özen gösterin yoksa adınız cinsel yaşam fenomenliğinden başka yere çıkacak hihi :D :D :D :D ay çok eğlendims abah sabah lavaboya kalktım haydi ben yatar sen biraz irdele bu yazdıklarımı
1. Sadece 1 kadının yorumuna yprum atmışım ve dikkat edersen şakalaşıyoruz 2. Senin yorumuna yazdım oda laf attığınız için bence sizin algı ve görme sorununuz var ve yüksek ihtimale ilgiye açsınız ama bende size o ilgi yok
siz ve benim ilgim o kadar uzak ihtimal ki rakamlarla ifade bile edilemez, ve soruma cevap bile yok neden erkeklerin yorumlarında şakalaşmalar yok? :D ya yazım hatalarına bile gülüyorum burada aslında size teşekkür etmem gerek tüm yazılarınıza tek tek bakacağım en azından eğleniyorum.. yorumumda laf atmadım gerçeği söyledim siz de buna tahammül edemediniz durum bu maalesef :D
Yasın max 15 buna eminim anatomik olarak değilsede kafa yası 15 farkındaysan onunla geçmişten şakalaşmamız olduğunu gorurdunuz ama siz ve sizin gibilerin ne yazıkkı okuduğunu anlamama ve isteğine göre algılama sorunu var tekrar ediyorum rahatsız isen engelke
yok yok ben boşuna uğraşıyorum ama yazılarınızı sorularınızı ısrar ile takipte olacağım ve sürekli güleceğim... bak çocuk gördüm ki 25 yaş ve hala ergenlikten çıkmamış bir yapıya sahipsin neyse seni seninle baş başa bırakıp ben uyuyacağım imla hatalarına dikkat et bak son kelime engelke değil engelle olacak bir dolaşırsam yazılarını uuuuuu sen en iyisi dil bilgisi eğitimi al :D :D :D çok eğlendim sayende
Benim çantamda vardır, eşim küçücük cüzdan da saklayamayacağına göre en mantıklı yer benim çantamdır yani bunda farklı bir anlam çıkarmak saçma zaten hazır olduğu anlamına gelir.
Evet aynen öyle. Yoksa tecavüz edebilirler bari kondomla yapsınlar diye mi olacak? İlişkiye açığım, her an hazırım kim olduğu o kadar da önemli değil der ya da yakışıklı, seksi bir erkek denk gelirse ne yapar eder yatağa starım der taşır.
Hmm. Tedbirli insanın hâli başka olur değil mi? Hayatın her anını ıskalamamak, anın tadını çıkarmak, ama bir o kadar da dikkatli de olmak lazım necdersin?