

Normalde büyüklerle konuşmayı ilişki kurmayı sevmiyorum olgun seviyorsun gibi saçma şeyler yazmayın. Ama bazen karşıma otuzlu yaşlarda öyle yakışıklı adamlar cikiyorki hayır demek çok zor oluyor💋🔥


Normalde büyüklerle konuşmayı ilişki kurmayı sevmiyorum olgun seviyorsun gibi saçma şeyler yazmayın. Ama bazen karşıma otuzlu yaşlarda öyle yakışıklı adamlar cikiyorki hayır demek çok zor oluyor💋🔥
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bu adam zaten efso yakişikli her 30 üstü böyle çekici yakişikli değil
İşte onu diyorum bunlar bazen çıkıyor niye genç değil diye uzuluyorum
Çünkü yaş onlara karizma ekliyor, çocukluklarını törpüleyip bakışlarına deneyim katıyor.
O rahatlık, o “biliyorum ne istiyorum” hali… yakışıklıdan da öte bir çekicilik yaratıyor. 😌🔥
30 sağlıklı bir adam kendinden yaşça küçük birine sevgili olmayı bırak bakmaz bile
Buna güldüm tersine güzel ve çok genç olan kızlarla birlikte oluyorlar
Sağlıklı bir adam dedim farkındaysan
Ama hep böyle oluyor. Cok absürt yaş farkına bende karşıyım biri 19 diğeri 34 felan tabiki olamaz. Pedofili baya. mesela ekin mert daymaz ve sevgilisi gibi. Bayada tepki topladılar. ya asıl olay erkeklerin istemesinde değil kadınların onaylamasinda sen belli yaşa gelmiş bir erkek olarak senden genç ve çıtır birini tabiki istersin kim hayır der ama olayı kızlar belirliyor tercih ediyorlar. Acikcasi önceden hiç iyi gözle bakmıyordum ama son zamanlarda benimle konuşmak isteyen bazı kişilerin acayip çekici yakışıklı olduğunu gördüm hatta bazı yasitlarimdan daha iyilerdi
Çekiciliğini bilemem 19 yaşındayim 25 yaş üstüne abi derim
Daha ufaksin tabiki 25 ten sonrası olmaz. ben 23 üm 30 35 oluyor böyle
olgunluk geliyorda ondan
51 demedik kanka sen rahat ol
senin açından üzerime alınmadım merak etme
Bana da hayr diyemezsn
Onun bunun resmiyle sahte profil koyup böyle demen komik
Hayaller bu tipler hayatlar göbekli sapık Mahmut
Hayal değil karşıma çıkıyor bazen böyle erkekler
Harbi ama adama baksana yürüyen karizma
herkese öyle geliyor
Bakım yapmışlar
Normal
Çünkü öyleyiz.
hayırlısı
Gençler çok bakıyor bize