Arkadaşımı arzuluyorum sürekli birlikte oluyoruz ama ona aşık değilim bu normal mi?

ikimizinde sevgilisi var ama söylemiyoruz sonuçta evlenmeyeceğim onunla sevmiyorumda ama ama sevişmek hoşuma gidiyor onunla bu bizi ne yapıyor

Arkadaşımı arzuluyorum sürekli birlikte oluyoruz ama ona aşık değilim bu normal mi?
Cevapla