Siz olsanız ne yaparsınız ya da size nasıl davranılsın isterdiniz?

arkadaşlar ben geçtiğimiz günlerde dövme yaptırdım. ama adam nasıl sempatik, güler yüzlü, ilgili, yakışıklı… hayatımda ilk defa mstrbasyon yapmayı denedim hem de birini düşünerek. hayatımda ilk defa birine hem duygusal hem de cinsel anlamda bir şeyler hissediyorum. şimdi gidip adama seni istiyorum diyemem tacize girer. ne yapacağım ben? ben bu adamı çok istiyorum nasıl elde ederim? nolur bi akıl verin bana?
Siz olsanız ne yaparsınız ya da size nasıl davranılsın isterdiniz?
Cevapla