Mutlu olamıyorum ayrılmak istiyorum galiba kafam karışık siz ne düşünüyorsunuz?

İlişkide çok aceleci davranıyor, ön sevişme çok kısa sürüyor. Mutlu olamıyorum ve canım acıyor. Onun dışında iyi bir insan, hastalıkta destek olmaya calıstı iyi günde kötü günde. Duygusalca ve cocukca olsa da. Bazı yetersizlikleri var, cok yetenekli biri degil, ondan daha güçlüyüm maddi manevi anlamda. Ama ben evlilikte hem güç görmek hem de cinsellik acısından mutlu olmak istiyorum. Zaten hayatta birçok şeyi yaptım, evliligin de bir manası olsun istiyorum. Bilmiyorum yanlış mıyım..
Mutlu olamıyorum ayrılmak istiyorum galiba kafam karışık siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla