Sana karşı hislerim yok ama seni öpsem vs belki bi duygu oluşabilir diyen erkeğe ne denmeli?

Ben uzaktan görüp hoşlandım o benim bu sevgimin abartı olduğunu söyledi. Ve bi yakınlık kurarsak bi hissinin olabileceğini söylüyor beni öpmek istediğini söylüyor. İlerde de cinsellik istiyormuş g*erzek. Sadece öpsem saçma mı olur ben böyle bi insan değilim önceden hiç böyle şeylerim olmadı kimseyle ama ondan hoşlanıyorum kaybetmek de istemiyorum nedense bilmiyorum çok üzülüyorum ne yapabilirim
Sana karşı hislerim yok ama seni öpsem vs belki bi duygu oluşabilir diyen erkeğe ne denmeli?
Cevapla