Cinselte çok ses çıkaran komşunun kapısını çaldım, "utanın biraz, mecbur değiliz duymaya" dedim. Haksız mıyım?

Güncellemeler
8 ay
Haksızsın diyenler elimdeki emaneti görünce altına yaptı adeta terbiyesizliği savunmayın az gururunuz olsun çoluk çocuk var evde
Cinselte çok ses çıkaran komşunun kapısını çaldım, "utanın biraz, mecbur değiliz duymaya" dedim. Haksız mıyım?
Cevapla