Bir kadının kendini kraliçe gibi hissettiremediği bir ilişkiyi neden sürdürdüğünü anlamıyorum sizce neden?

Günümüzde erkeğin çok saygı duyulacak bi alanı kalmadı bari yatakta iyi ol o da yoksa neden bi kadın adamı çeker anlamıyorum. Zaten ilişkinin yükünü kadın çekiyor. Bari yatakta rahatlatılsın. Çok yazık cidden.
Bir kadının kendini kraliçe gibi hissettiremediği bir ilişkiyi neden sürdürdüğünü anlamıyorum sizce neden?
Cevapla