Eşim ilişkiden sonra soğuktu, biraz kötü hissettim. Neden böyle yaptı?

Iliski sonrasi dinlenirken sarılır, öperdi. En son ki iliskimiz sonrasi yuzume bile pek bakmadi. Ben gogsune sokulup omzuna yattim. Elini kaldiripta sarılmadı bile.(normalde sarılırız) Nefes nefeseydi ama her zaman ki tavri bu olmuyordu. Kendimi garip hissettim. Sanki eşi degilimde herhangi bir kadinla beraber olmus, işini bitirmis, daha da muhattap olmuyormus gibi. Oncesinde bir sorun tartisma vs de yoktu, her sey her zamanki gibiydi

Eşim ilişkiden sonra soğuktu, biraz kötü hissettim. Neden böyle yaptı?
Cevapla