Savunmasız bırakılmayı tercih ederim. Güvendiğim biri ya da karım, içinde ki tüm arzuları ve hayalleriyle istediği her şeyi bedenimden çıkarması beni çok mutlu eder. Her zaman görüyorum erkekler kadınları kullanıyor, ama erkek bedenini istekleri arzuları için kullanan kadın sayısı çok az dök içinde ki şeytanı erkeğin üstüne. Bahsettiğim şeyler erkeğe ya da karşı cinse fiziksel zarar vermek değil. Biraz acı çektirmek olsa bile keyif verici bir acı olabilir. Kalıcı hasar değil.
Hiç anladığım işler değil ama soru diye yanıt vermiş olayım. Bence ilişki esnasında savunmasız kalmak ya da bırakmak olmamalı. Rahat hissetmeli taraflar. Sonuçta zevk almak için yapılan bir şey. Esaret neden zevk versin ki...
savunmasız kalmayı cezbedici bulmam. aksine özgürlük daha güzeldir. kollar olsun beden olsun rahat hareket edebilmeli ve istediği gibi hareket edilebilmelidir diye düşünüyorum. tabi önemli olan kafa yapısının uyması
Merhaba! Tabikide savunmasız bırakmak ama bunu farklı malzemeler ile yapmak değil bazıları var geçen soruda gördüm partnerini başlamaktan bahsediyordu ağa biz yataktamıyız vahşi dogadamıyız anlamadım Ben partnerime farklı pozisyonlarla hükmetmek isterim ona üstünlüğünü kurduğumu hissettirmek bence onada banada daha çok zevk verir.