
sevgiliniz bir şey istediğinde "bunu sadece eşimle yaşarım" dediğiniz bir şey var mı?

sevgiliniz bir şey istediğinde "bunu sadece eşimle yaşarım" dediğiniz bir şey var mı?
Çok mantıksız bir soru ya.. Zaten sevdiğimle cinsellik yaşıyorsam ciddiyizdir onu seviyorumdur istiyorumdur yani 🤔 zaten denenecek çok şey var ilk zamanlar da hemen farklı şeyler denemeyiz ki bir konuşuruz da ona göre farklı şeyler deneriz ikimiz içinde uygun oldukça
nesi mantıksız acaba?
diyorum ki sevgiliyle sevişip, ilişkiye girilir evet ama her türlü fantezi yapılır mı?
sadece eş ile yaşanır dediğin şeyler var mı?
Bende cevabımda bunun neden benim için mantıksız olduğunu yazdım zaten
anladım çok teşekkür ederim. şimdi sen "sevdiğimle cinsellik yaşıyorsam ciddiyizdir onu seviyorumdur istiyorumdur" deyince aklıma bir soru geldi sorabilir miyim?
Evet?
sevgilimin/ kocamın aşkından ölsem de kabul etmezsem ayrılsa bile asla yapmam dedin neler var?
Araya başkalarını katmak istemesi
3. kişiler dışında her şey olur mu yani?
anal, bdsm, video foto çekme vs
Değişir, elbette daha olmaz dediğim şeyler de var/vardır ama ben enn asla dediğimi söylemek istedim
İnanın saçmalamışsınız hepiniz. Yazar burada ne anlatmak istiyor iyice okuyun.
Sevgili ile yapılan seks ile eşle yapılan seks hiç bir zaman aynı olmaz. Özellikle evli erkekler bizim gibiler hatta bir film repliğinde geçer eşini aldatan adam kadına söylüyor "eşime saygım var ama sana saygım yok" burada anlatılmak istenen sekste yaşanan farklılıklar.
ağzın bal yesin ne hocam
beynimiz aynı çalışıyor
rica ederim ne mutlu bize :)
Sen de mi böyle düşünüyorsun peki?
bu olaya dahil olmayım diyorum ve kaçıyorum :)
tamam hocam
Cevap
4Cevap
Ben her şeyi eşimle yaşamak istiyorum sevgili ile yaşadıktan sonra eşde ne heyecan yaşayacağım sevgiliye gerek yok 💅
bak sevgiliyle ilişkiye girilir mi demiyorum her türlü fantezi sevgiliyle yapılır mı yoksa bazıları sadece eş ile mi yaşanmalı?
iki tarafta buna açıksa yaşanmalı sevgili eş farketmemeli
bak sevgiliyle ilişkiye girilir mi demiyorum her türlü fantezi sevgiliyle yapılır mı yoksa bazıları sadece eş ile mi yaşanmalı?
tamam şimdi buna cevap verir misin?
Sevgili ile yaşayan ile eş ile yaşayan arasında fark nedir
bir film repliğinde geçer eşini aldatan adam kadına söylüyor "eşime saygım var ama sana saygım yok"
O adamın ya kanka sana bir şey olmasın
eyvallah. 😅
Hala Buldun mu her şeyi yazarım
neyi
anladım umarım sana layık bir hatun bulursun en kısa zamanda
Partner partnerdir sevgili cart curt fark etmez
yok işte sevgili ve eş arasında fark var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?