Sevgilim gece uyurken biraz fazla samimi oluyor, amacı ne?

Gece 3 felan telefonda konuşuyoruz gel koynuma sarılayım öpeyim dudağından öptüm felan dıyo boynunu öpim dıyo sevmiyorum bu şekilde konuşmayı diyorum art niyetli değilim ilerisi olmaz bende diyo sizce amacı ne

Güncellemeler
9 ay
Ben karşılık vermeyince hayırlı geceler dıyıp uyudu
Güncellemeler
9 ay
Ciddi düşünen biri bu şekilde davranır mı
Sevgilim gece uyurken biraz fazla samimi oluyor, amacı ne?
Cevapla