Kriterimin olması normal değil mi?

Ergenlikten beri özel bölgeme dikkat ediyorum, kararma koku vs çok dikkat ederim aksatmam hijyeni ama nedense karışma hep zonguldak kömürlü adamlar geliyor, madem erkeklerin pembe takıntısı var benimde pembe takıntım var, bence gayet normal
Kriterimin olması normal değil mi?
Cevapla