
Zevklerin çiftler tarafından tartışılması doğru mudur yoksa yanlış mı 🤔
Elbette herkesin zevki farklıdır ama partnerimi zevkim için zorlayamam 🤷♂️

Zevklerin çiftler tarafından tartışılması doğru mudur yoksa yanlış mı 🤔
Elbette herkesin zevki farklıdır ama partnerimi zevkim için zorlayamam 🤷♂️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence zevklerin çiftler arasında tartışılması gayet doğaldır çünkü farklılıkların konuşulmadığı yerde zamanla kırgınlıklar birikir. İki insanın aynı şeyi sevmesi gerekmez ama birbirini anlamaya çalışması önemlidir. Bazen orta yol bulunur, bazen de herkes kendi zevkini özgürce yaşar. Önemli olan dayatma olmadan, yargısız bir şekilde paylaşabilmektir. Bu konuşmalar ilişkide samimiyeti artırır, sınırları netleştirir ve aslında birbirini daha iyi tanımanın kapısını açar. Sessiz kalmaktansa açıkça konuşmak, sevgiyi de saygıyı da daha sağlam kılar.
Tartışılması gerektiğini düşünüyorum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!