Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Birini sevmek için o kişiyle anı biriktirmek gerekiyor bence. İlk buluşmada yaşanan cinsellik sadece o anlık şehvetten dolayı yaşanır ama sevgi yoktur ve o kişiyi hayatından çıkarmak kolaydır.
Kadınlar cinsellikten sonra karşı tarafa daha çok bağlanır genelde ama bu erkekler için böyle değildir. Erkekler cinsellik yaşadığı kadına daha çok bağlanmaz aksine yaşanabilecek her şeyi hiçbir emek göstermeden yaşadığı için sıkılır ve yeni kişi arayışına geçer
"Benimle ilk günden yapan kız herkese karşı aynıdır" düşüncesi de olabilir
başta aslında çok istememiştim ama birden anın büyüsüne kapılıyor insan zaten prezervatif de vardı diye rahattım sonra soğuk ve mesafeli davrandı şu an da bitti
Yorumları boş ver senin suçun yok herkes hata yapabilir ve sonunun böyle olacağını bilemezdin ama o seni hayatından çıkardıysa sen de kendi hayatına dönmelisin. Unutman zor olur ama unutursun
Bir çekim varsa, güven duyuluyorsa, hoşlanıldıysa, tutkulu bir duygu biriktiyse neden yaşanmasın, soğumak yerine aksine daha güçlü bir bağın kurulmasını da sağlar.
Oldu bunların hepsi ama ertesi günü soğuk ve mesafeli konuşmaya başladı bitti sonra
Karşı tarafın karakteriyle ilgili bir şey demek ki, sadece cinsellik yaşamak için sana yakınlaşmış, duygudan yoksun, başka bir şey hissetmeden. Yazık, onun adına üzüldüm.
Cevap
22Cevap
İlk buluşmada cinsellik yaşanmamalı bence. Sonuçta f*ckbuddy olmak için görüşnüyorlar, sevgili olmak için görüşüyorlar.
Ben ilk buluşmada erkek bana cinsellik teklif etse sonucu tolatla biter….. ne o öyle ilk buluşmada ilişki
bize kenar köşe kucak kızı lazım değil adamlığı efendiliği kadın olmayı bilen lazım yoksa namussuz sizin gibi mesala dolu var yani
Allah Allah için ilk buluşmada insanlar öpüşmeyi bile geç sarılır falan en fazla. Sizin kafa ne bileyim bilmiyorum
İlk buluşmada cinsellik yaşadığın bir kızı zaten obje olarak götürsün.
soğuma değilde değeri kalmıyor sadece o iş için yazıyorsun bitiyor
Yo heyecani ve farkliligi seviyosa düşüncelerimiz uyuyosa super😊💫
İlk buluşmada bunu yaşamak istemem daha masum seviyorum
Benden başka kaç kişiyle olmuş diye düşünürüm
Fiziğini performansını bir yerini bi şeyini beğenmediysem soğurum
Evlenmeden cinselliğin ve dini söyledin direk bayyy
C sini soylesin olacaktı
üf bunu yapan kızın kendine saygısı yoktur adamın niye olsun ki ilk buluşmadan elde ediyo bi güzel şutlar valla
Uyum seviyemizi yüksek dwmkw
evet soğurum. ciddi düşünemem
Performansı iyiyse sorun olmaz
Hayır desek gidip vereceksin yani
Erkeklerin hoşuna gider
Soğumam tatlı üstüne iyi gider
Yağlı kapı bulmuşlar niye soğusunlar
Soğumuyolar, hep cinsel bakıyorlar
Bence soğumamalı ileri gitmediniz mi
Planlı mıydı peki yoksa aniden gelişen bi durum muydu
Soğumam çünkü reelde evlenmeden cinsellik yaşamam
hayır soğumam kesinlikle
Evet
İlk buluşmada veren kız iyidir bence 😊😍😍
Evet soğurum
Hatun geniş mi
Neden soğuyayım asla soğumam
Yooo..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?