Sizce ne yapmalı ve ne düşünülmeli, erkeklerin hepsi aynı mı demeli?

Benim bi akrabam geldi ilk defa yan yana geldik ve yakınlaştık hoşlandım baya ondan onunla olmak istedim sonra uzak mesafe ilişkisi oldu ve mesajlaştık sürekli ama geceleri benden video istedi ben de atmadım atmayınca trip attı sonra zaman geçiyo zorluyo şansını ve tekrar istedi bende atmadım onu çok kırmışım gibi davranıyor. ona benimle cinsellik için konuştuğunu sorunca bana saçmalama asla düşünmem sen abrabamsın nasıl düşünürsün falan dedi. Konuşuyoruz gün içinde ilgili davranıyor ama bilemiyorum sizce bana karşı düşüncesi ne gibi ciddi düşünüyor mu ya da neden böyle yapıyor
Sizce ne yapmalı ve ne düşünülmeli, erkeklerin hepsi aynı mı demeli?
Cevapla