Cinsellik için beni yoklayan erkeğe şunu söylesem ne hisseder ve peşimi bırakır mı?

"Üzgünüm ama iletişimlerimiz esnasında soğukluğun sebebiyle bende hiçbi duygu uyandırmadın. Biraz olsun hoşlanmadığım kimseyle sevişemem. Lütfen beni bi daha arama."

Sizce çok mu ağır? Daha önce sevişmek istedim onunla ve ona da söyledim onu istediğimi ama çok soğuktu yazmazdı ilgisizdi ve soğudum karakterinden. Şimdi yokluyo beni arıyo yazıyor wpden engelledim telden yazıyo arıyor. Bunu söylemek çok mu ağır olur?

Güncellemeler
10 ay
Henüz aramızda hiçbi şey geçmedi telefon konuşmasında kaldı arkadaşlar ve henüz hayatımda kimseye vermedim sjsjd
Cinsellik için beni yoklayan erkeğe şunu söylesem ne hisseder ve peşimi bırakır mı?
Cevapla