İlişkiye girdiğinizi başka bir kız bilse tepkiniz ne olurdu?

sevgilimle ilişkiye giriyorum ilk kez onunla yaşadım bunu. 3 kız kardeş ayrı evde yaşıyoruz ve sevgilim bazen gelip bizde kalıyor. Öğrenirlerse tepkileri sert olur diye korkuyordum ve bugün laf arasında söyledim direkt zaten farkındalardı benim söylememi bekliyorlardı en azından bı sıkıntı falan çıkarsa bilen biri olsun diye ablamlara söyledim. Ve sevgilimede ablamların artık bildiğini söyledim zaten farkındalardı ve sevgilimde az çok biliyordu farkında olduklarını onda söyledim tepkisi sert oldu beni birdaha o eve çağırma gözümden de düştün gibi şeyler söyledi. Erkekler bizi kendileri gibi mi sanıyor onlar için ilişkiye girmek normal karşılanabilir ama Allah'ın belası kızlık zarının çoğu zaman kızların başına dert açtığının farkında değiller mi. Birinin bilmesi gerekir bence malum bazı kızlarda çıplak gözle dahi anlaşılabiliyor

İlişkiye girdiğinizi başka bir kız bilse tepkiniz ne olurdu?
Cevapla