Erkekte en iyi evlilik yaşının 38 40 olduğunu düşünüyorum. Haksız mıyım?

20li yaşlarda çoğu erkek evliliğe düzenli cinsellik olarak bakar.

30larının başında ise bir bardak süt için inek beslemek olarak bakarlar.

40 yaşına geldiklerinde en hovarda en rahat tiplerin bile bakış açıları değişiyor. Evliliğe aile ve çocuk olarak bakmaya başlayıp bunların özlemi çekmeye başladıkları için daha iyi evlilik yapıyorlar bence.

Erkekte en iyi evlilik yaşının 38 40 olduğunu düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla