Bakireyim. Bakirelik ne kadar önemli? şu an 27 yim. 3 sene daha bekleyeceğim galiba. Dehasını bilemiyorum. Sizce?
Az
Çok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bakireyim. Bakirelik ne kadar önemli? şu an 27 yim. 3 sene daha bekleyeceğim galiba. Dehasını bilemiyorum. Sizce?
35 yaşındayım ben de senin gibi dedim şu yaşa gelirsem yaparım bu yaşa gelirsem yaparım ama yaşa gelince de seçiciliğin artıyor biliyor musun ya bu kadar zaman bekledim bununla mı yapacağım onunla mı yapacağım moduna dönüyorsun buna ona değer mi diyorsun o kadar kolay değil inan bana
ben bakire olmuyan kadın ile ciddi düşünmem önemi yok diyenin de karısını skym hodri meydan burası varoş evlilerin dolu olduğu bir yer bunlar dan onay bekleme
Cevap
31Cevap
Bakirelikte 30 yaş bir kriter mi? Madem böyle bir şey düşünüp, kendine sınırlama getiriyorsun o zaman gidip bozdursaydın ya da şu an yapabilirsin. Saçma sapan düşüncelerde olmayı bırakın artık.
Ama istiyorumm
30 falan odaklanma. Saçma sapan kişilerle birlikte olursun yoksa. Denk gelirse soft şekilde takil
Az - Çok derken neyi kastettin şıklarda anlamadım
Yaşayamacaksın zaten ki 30 dan sonra artık aklına bile gelmeyecek
Seks yapmak için yaş mı beklenir ya? Ehliyet sınavı mı bu?
"30 yaşındayım ve hâlâ evlenmedim, o halde vereyim gitsin" mi diyeceksin?
Ne bakeresin bir sebebi olmalı 30 olunca sebep kalkicak mi ki
değil yani ne bekliyorsun. 30 yaşında bakir adamla mı evlenme hayalin var
Saçma saçma düşüncelerden kurtul bakirelik su yaştan sonra önemsiz diye bir şey yok çünkü
Hayır yapma bu kötülüğü kendine evlenmeden bir ilişki yasama
Güvenebileceğin biriyle ilişki yaşayabilirsin sevgili olup
Onca yil sabretmişsin bence evlenmeye saklamaya devam et yani. bence en dogrusu bu
Senin yüzeysel olarak bazı şeyleri yaşaman gerekiyor iyi değilsin
Hayır ondan sonra hiç yaşama artık gerek yok
Saçmalama fkfkd açılmadan iade dmdmd
O kadar beklemişsin biraz daha bekle işte
İstek durumun nasıl?
Hiç cinsellik yasamadin mi
Libido olarak nasıl birisin
Sence değerli mi
Yaşamadığın hata şimdiye kadar
Evlensene normal şekilde
Niye evlenmek için neyi bekliyorsun ki
Ver bekleme sonra diktir
Evlen kardeşim evlen sonra pisman oluyorsunuz
Yaşa yasa
Kendini tutabiliyor musun peki
bekleme daha
Evlen rahatla
Sevgilin var mı
Yokk
Hic oldumu peki
Sana bir koca lazimm
Bulunamıyor maalesef
Sevismedin mi hiç
Cok istiyosun deme
Bayatlarsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?