Sizce neden vazgeçmiyor, seviyor mu yoksa kullanmak mı istiyor?

Çok kötü durumdayım lütfen yardım edin psikolojim bozuldu ilişki de cnsllk istemedim ben ama sevgilimin beklentilerinden dolayı öpüşme tarzı yakınlaşma yaşadık sürekli sorun yaşıyorduk o yüzden bende mutlu oluruz diye genital bölgeme ellemeden sevişdik kendisine oral seks çektim çok pişmanım o günden sonra bu adam bana gerçekten soğuk davrandı hatta bi süre sonra ayrılmak istedi bir hafta sonra da geldi tekrar bu defa da ben kendime sığdıramadım bir türlü kabul edemedim onun zoruyla kalbime yenik düşüp kabul ettim ama bu defa o isteklerini yapamam dedim ona olan güvenim kayboldu Oda ilişki içinde bana yakınlık gösterip anlayacağına küsüp kızıyordu bana benden göğüslerimin resmini istedi atmayınca zaten gördüğüm şeyler atsan ne ol dedi hiç atmamıştım yaşadıklarımız da yanyanayken ona açık resim asla atmadım en son buluşmada yine öpüştük ileri gitmek istedi engel oldum anla beni dedim yine bana istesem iki tatlı sözle istediğimi alırdım senden dedi gitti günlerce yazmadı bende artık bitirdim yine geldi ama kararlıydım vazgeçmedi bana soğuksun ilgisiz davranıyorsun dememe bak bana kırıcı laflar söylüyorsun dememi önemsemiyor hiçbir şey olmamış gibi devam etmek istiyor hemen resim istiyor bende kızdım tam bitirdim ama şu an onu hala çok seviyorum ama onun beni sevmeyip de kullanmak istiyor gibi hissediyorum ama ona güvenemem bana duygusal anlamda yaklaşmıyor sizce yaptığım doğru mu ne yapmalıyım lütfen yardım edin cinsellik istemiyorum bu adam hayatıma girerken zaten niyetim ciddi demişti o zaman yaşarız dedim ama ciddi bir adım da atmadı ne yapmam lazım çok seviyorum ama kıllanılmak istemiyorum 🥲🥲🥲
Sizce neden vazgeçmiyor, seviyor mu yoksa kullanmak mı istiyor?
Cevapla