Çevrem yok diye sosyal medyadan insanlara şans veriyorum. Herkesin cinsellik konuşmak istemesi normal mi?

Ama kimle konuşsam 2,3 mesajdan sonra cinsellik konusmak istiyor bu normal mi böyle insanla tanışmaya devam edilir mi kesilir mi gercekten bilmiyorum artık biri olsun istiyorum sadece?

Çevrem yok diye sosyal medyadan insanlara şans veriyorum. Herkesin cinsellik konuşmak istemesi normal mi?
Cevapla