Üç senedir falan tanışıyoruz internetten ve bazen buluşup yüz yüze de görüşüyoruz. Aramızda 7 yas var ben 20 yaşındayım o 27 yaşında, başta biraz abi kardeş gibi muhabbet ediyoduk tabi o zamanlar ben daha küçüktüm.
Ama ben ona çok ilgi duyuyorum taa en başından beri, acayip karizmatik ve çekici biri. Ben de onunla flört etmeye çalışıyordum sürekli ve hatta ondan hoşlandığmlımı söyledim ama o hep reddediyo.
Seni arkadaş gibi kardeş gibi seviyorum kafa kızsın ama ben geçmişi kabarık ve rahat bir kızla birlikte olmam diyor? Bari seks yapalım seni çok arzuluyorum dedim. Mümkün değil ben öyle birisi değilim. Sen de kimseye böyle şeyler söyleme lütfen diyor?
Derdi ne bu adamın yaa? İnanç meselesi falan da devam kendisi ateist çünkü?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer