Normale ne zaman dönerim?

Bakireligimi yanlısıkla kaybettim surtunme yasarken sevgilim bastırmıştı 3 aydır kabullenemiyorum bu durumu lütfen kötü yorum yazmayın işimden bile oldum sürekli ağladıgım herşeyi unuttuğum için sürekli ağlıyorum adapte olamıyorum hiçbişeye herkesle aram bozuldu ailem arkadaşlarım sevgilim,, hep aklımda bu durum ayrılırsak ne olucak bu var 23 yasındayım oda 20 yasında artık insanlar bi derdim olduğunu anlıyor zaten 4 5 kişiye söyledim dayanamayıp pişmsn oldum duyulmasındanda çok korkuyorum dikimi de araştırdım pişmanlıkta ama felaket bişeymiş kızlar bunu nasıl yaptırıyo aklım almadı kötü sonuç alanda çok ben sadece normal yaşantıma dönmek istiyorum benzer süreçlerden geçen var mı ya da tavsiyesi olan yorum yapsın sadece 3 aydır dediğim gibi kendimi bu duruma kitledim çözüm yolu bulamıyorum işimden bile oldum.

Güncellemeler
11 ay
Bi an olsun aklımdan çıkmıyor sevgilimde buna sinirleniyor hep aklında kaç ay geçti sakinleş artık diyor bide şu an çalışmadıgım için sabahtan aksama kadar arastırıyorum kimseyle keyifli vakit geciremiyorum beynimde bu lanet sey var herkesle aram bozuldu
Normale ne zaman dönerim?
Cevapla