Aşık olup, cinsellik çok iyiyken, maddi bir sıkıntı yokken, her şey yolundayken evlilik süper bir şey değil mi?

bir insanin sevdigi kisiyle her sabah birlikte uyaniyo olmasi bana hic rahatsiz edici gelmiyor, sonsuz cinsellik, birlikte bir gelecek kurmak, ortak bir cocugu buyutmek falan. super bir histir. evlenmek istiyorum makul bir zamanda, evlenmek ve eşimin eşi, cocuklarimin anası olmak istiyorum (büte kaldım)

Aşık olup, cinsellik çok iyiyken, maddi bir sıkıntı yokken, her şey yolundayken evlilik süper bir şey değil mi?
Aşık olup, cinsellik çok iyiyken, maddi bir sıkıntı yokken, her şey yolundayken evlilik süper bir şey değil mi?
Cevapla