Konuşmak istemiyorum diyip gittim ama canım çok istiyor yazsam nolur ki?

5 6 aydır sanaldan birbirimizi tatmin ediyorduk sonra bir şeyler oldu ben gittim şimdi canım çok istiyor ona yazıp kabul eder mi ki rahatlatırdık kendimizi sonra yine konuşmazdık

Güncellemeler
1 yıl
Ben yazmadım ama o az önce bana yazmış
Konuşmak istemiyorum diyip gittim ama canım çok istiyor yazsam nolur ki?
Cevapla