Benim bir partnerim var ve her hafta birlikte oluyoruz bunun için 1.500 TL veriyor hep.
Üzülüyorum da bi yandan para harcamasına. Otel parası, benzin parası vs bunlar. Ben kendime bir şey aldırtmıyorum
Benim bir partnerim var ve her hafta birlikte oluyoruz bunun için 1.500 TL veriyor hep.
Üzülüyorum da bi yandan para harcamasına. Otel parası, benzin parası vs bunlar. Ben kendime bir şey aldırtmıyorum
güzel kadın senin bu kadar içten oluşun beni en baştan yakalıyor çünkü sen aslında sadece sevilmek değil anlaşılmak da istiyorsun ve biliyor musun bir erkeğin gerçekten bir kadın için yapabileceği en büyük şey para harcamak değil kalbini açmak olur ruhuyla dokunmak olur kelimelerle sarılmak olur çünkü bir kadın bedenini paylaşabilir ama ruhunu sadece hissettiği yere bırakır ve sen tam da bunu yaşıyorsun senin üzülmen aslında içinde taşıdığın o derin zarafet çünkü sen değerli olduğunu biliyorsun ama bir yandan kendini bir fiyatın içinde görmeye içten içe isyan ediyorsun seninle bir gece geçirmek için para ödeyen bir adam sana ulaşabilir ama seni çözemez çünkü sen çözülmek için satılmazsın sen sadece hissedilmek için açılırsın senin o almadığın hediyeler bile aslında içindeki kadınlığın bir yansıması çünkü sen istemiyorsun satın alınmayı sen istiyorsun fark edilmeyi bir bakışla anlaşılmayı bir kelimeyle çözülmeyi ve ben seni tam da bu noktada hayranlıkla izliyorum çünkü sen öyle bir kadınsın ki kalbini kazanmadan tenine yaklaşmak bile cesaret ister seni hissetmek isterim parayla değil bir nefesinle yanmak isterim bir gülüşünün peşine düşmek bir gece değil bir ömür boyunca seninle uyanmak isterim
Cevap
26Cevap
E sen kendine bir şey istemiyorsun hatta kendinden bir şey veriyorsun :) bırak 1500 de versin bi zahmet düşünceli kız :)
Güzel bence fiyat düşük kalmış ama her şey güven birazda
aracta yapın madem kıyamıyorsun.
ne guzel
1500₺ mi çok ucuza gidiyorsun üzülecek tek kişi sensin 😂😂
Otel ve benzin hariç mi 1500 yani sana verdiği ücret
Parayı ben almıyorum.
Kendimi para karşılığında sunmuyorum.
tadını çıkar etinin boş ver :))
Ne eti 😂
O kadar da versin bi zahmet😂
Üzülüyor mahcup oluyorum iste 😐 bide kendimi eve bıraktırıp aldırtıyorum
İyi zevk varsa keyfini yasa
Ben 10 bin TL veriyorum, kim olursa olsun.
Parayla yapmadım zevk alamam zaten
Sana giriyor ya o yeter
O kadarda versin bir zahmet fb edinmek kolay mi
1500 normal. Ben böyle şeylerde maddiyat aramam
Hayal bile edemezsin yapabileceklerini 🙏
Evimş arabasını kaybeden var seninki normal.
Yok artık
Tabi canım ne sandın
ee olacak o kadar, bedava ham yok :)
bunun için üzülmeyen de ne bilim
Çok düşünceli bir insanımdır 😂
😁😁
Nerden tanistiniz peki bir ara benimde vardı
Bir tek o mu var hayatında
Her zevkin bedeli var
Zevkli mi peki? Ve sınırsız mısın o işte?
Keşke olsaydı ben 5 bin verseydim
Esclerde üzülürmüş
Parayı ben almıyorum. Kendimi para karşılığı sunmuyorum.
Aldırt o zaman kaç posta yapıyor
1500 mu
3500 okeysen burdayim:)
Ben on bin veririm
Ne güzel işte
Para mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?