Kocamdan boşanmalı mıyım?

oğlum iki gündür ateşliydi bugün ateşi düşmeyince doktora götürdüm. Bir de daha 6 aydan küçük bebeğim var. Bir yandan oğlumun ateşini kontrol edip bir yansan bebek arabasıyla bebeğimi salladım. Ne kaynanam ne kayınpederim kimse gelmedi. Kayınpederim hastaneye bırakıp işim var deyip gitti gelmedi. Oğluma serum takılıp ilaç verildi ve ben sinirlenip kocamı aradım. Kimse yok yanımda yalnızım zorlanıyorum baş edemiyorum dedim bir şeyler söyledi kendisi gelmek yerine şunu bunu göndereyim dedi. Evlendiğimden beri her olayda ailem destek oldu, eşimin ailesi sadece para istemek için yanımıza geldi. İki çocukla hastanede oradan oraya koştum. Beneğim ağladı kucak istedi onu kucağıma alış oğlumu arabaya koydum tel elle sürmeye çalıştım. O kadar zor bir gün geçirdim eve gelip çocukların ikisi aynı anda ağlayıp uyuduklarında bende ağladım. Özetle kocam evlendiğimizden beri bana maddiyat dışında bir şey sağlamadı. Çocuğum ne zaman hasta olsa ben tek başıma götürüyorum. Gelme imkanı varken gelmiyor. Hamileliğin son zamanında sa yine oğlum hastalandı hastaneye gittik gelmedi. Çünkü önemli nir şey değilmiş ateşi varmış her çocukta olurmuş. Ben artık boşanmayı düşünüyorum çünkü ne sevgi ne cinsellik ne tatil ne başka bir şey yok. Çocuklarım babasını göremiyor. İşten gelincede yatıp kalıyor yine görmiyor çocuklar. Çok bunaldım ve iki lohusalığımda berbat geçti. Çok yalnızım ve sıkıldım. Kendi ailem her konuda destek ama boşanmadan yanımda durur mu bilmiyorum. Böyle hayat yaşamak istemiyorum

Kocamdan boşanmalı mıyım?
Cevapla