2 aylık sevgilimle aramda ufak bir yakınlaşma geçti ama sanki bana soğuk davranıyor gibi hissediyorum. Neden olabilir?

Merhaba arkadaşlar hayatımda ki insanla aram da cinsel anlamda o kadar ileriye gitmedik ama resmen sevistik yani. Öpüstük saatlerce. Ama ilerisine kadar gitmedim tabi ki. Sadece baya uzun uzun sevistik. Üstündeydim baya o da benim üzerime geldi. Anlık oldu yani ama kendimi o kadar kötü hissediyorum ki benim hakkımda yanlış düşüneceği için. Yazdı bana ama sanki soğuk davranıyormuş gibi hissediyorum. Söyledim ona da dedim soğuk yapıyorsun sanki dedim o da hayır niye soğuk yapayım falan dedi. Bende dedim ki o zaman konuşmak mı istemiyorsun yoksa bana mı öyle geliyor? O da hayır niye konuşmak istemiyim falan dedi. işte benim yanımdan ayrıldıktan sonra bacağını sakatladı da yürüyemiyor şu an da baya ağırısı var hala o da buna vuruyor mutsuzluğunu. Hani diyor ki” hayır seninle bir ilgisi yok bacağım kötü durumda niye anlamıyorsun lütfen böyle yapmaya ya” dedi. Bilmiyorum ya bana öyle geliyor. Ya da cidden soğudumu acaba benden diye düşünüyorum çünkü beni durduran oydu. Kendinden iten o ydu. Yeter bak sakin ol lütfen diyip kendinden itmişti en sonunda öpüsürken. Bende o an çok utanmıştım.

2 aylık sevgilimle aramda ufak bir yakınlaşma geçti ama sanki bana soğuk davranıyor gibi hissediyorum. Neden olabilir?
Cevapla